ACHIZIȚII PUBLICE
Având în vedere activitatea pe care o desfășurăm alături de partenerii noștri din acest domeniu, le oferim clienților solicitanți – fie că sunt instituții publice fie investitori privați – servicii juridice de specialitate pe întreaga durată a procedurilor licitațiilor publice, concesiunilor de bunuri și servicii publice, programelor de finanțare sau leasing, în cadrul negocierilor și elaborărilor de parteneriate publice – private (P.P.P.) sau ale contractelor de concesiune, precum și consiliere cu privire la accesarea de fonduri private sau la implementarea unor scheme B.O.T. sau alte programe similare și inovatoare de tehnici de finanțare.
În acest sens, acordând o deosebită atenție siguranței activității și investiției clienților noștri, îi asistăm pe aceștia încă din faza preliminară a procedurilor, oferindu-le servicii efectuate cu maximă celeritate, printre care:
- formularea de opinii juridice cu privire la interpretarea și aplicarea legislației achizițiilor publice și a parteneriatelor public – private (P.P.P.), precum și a noutăților legislative din acest domeniu;
- identificarea posibilelor oportunități de achiziții publice înregistrate în Sistemul Electronic de Achiziții Pubice (S.E.A.P.), precum și a condițiilor de eligibilitate necesare pentru participarea la licitațiile înscrise;
- elaborarea, revizuirea sau analiza, în conformitate cu legislația în națională și comunitară, a documentației necesare pentru toate etapele și aspectele procedurale ale licitației;
- asistență juridică la întocmirea și promovarea ofertelor tehnice și financiare;
- elaborarea acordurilor de asociere și/sau subcontractare, precum și consultanță, asistență și reprezentare juridică la negocierea, încheierea și implementarea acestora;
- consultanță și asistență juridică la formularea contestațiilor, plângerilor și obiecțiunilor, în conformitate cu legislația în vigoare, pentru promovarea lor în fața Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (C.N.S.C.), Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea și Monitorizarea Achiziţiilor Publice (A.N.R.M.A.P.) şi a Unităţii pentru Coordonarea și Verificarea Achiziţiilor Publice (U.C.V.A.P.).
Servicii specifice doar autorităților publice
- conultanță juridică în vederea stabilirii procedurii de atribuire a contractelor de achiziții publice si PPP;
- elaborarea sau revizuirea documentațiilor de atribuire în conformitate cu legislația națională și comunitară în vigoare;
- elaborarea și redactarea anunțurilor de intenție, de participare și de atribuire;
- consultanță și asistență juridică pentru verificarea îndeplinirii condițiilor de eligibilitate de către ofertanți;
- asistarea juridică în cadrul ședințelor de deschidere a ofertelor;
- consultanță și asistență juridică în elaborarea răspunsurilor și altor clarificări la contestațiile sau solicitările despuse de ofertanți.
Link-uri Utile
Domenii
Ultimele Noutăți
- Investitiile straine directe in Romania s-au dublataugust 26, 2021 - 1:13 pm
Noi informații au fost publicate de Institutul Național de Statistică, referitoare la investițiile străine directe în mediul de afaceri din România, comparate cu cele din anii precedenți.
- Autorizația de mediu trebuie vizată anualmartie 20, 2019 - 9:30 am
O noua modificare legislativă relevantă în privința funcționării activităților cu impact asupra mediului, o reprezintă Ordonanța de urgență nr.75/19.07.2018 pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul protecției mediului și al regimului cetățenilor străini.
- PFA sau SRLdecembrie 8, 2017 - 8:25 am
Nu de puține ori cei care vor să intre în zona de business, fie viitori antreprenori, fie viitori freelanceri, ajung în situația în care vor trebui să ia o decizie foarte importantă pentru viitorul noii afaceri, mai exact: Ce formă juridică va avea afacerea lor, PFA SAU SRL?
Contact
Piața Unirii nr. 9
330152 Deva, România
+40.729.966.454
+40.722.822.927
office@trinnovis.ro
www.trinnovis.ro