SOCIETAR
Vasta noastră experiență consolidată de multitudinea de reușite profesionale ne acordă prilejul să oferim clienților noștri posibilitatea de a beneficia de servicii de expertiză, analiză, consultanță, asistență și reprezentare juridică de cea mai înaltă calitate, efectuate cu celeritate și eficiență la cele mai înalte standarde de etică profesională în vederea gestionării celor mai complexe tranzacții sau situații juridice.
Prin serviciile noastre suntem alături de investitorii străini chiar de la intrarea acestora pe piaţa economică din România, sprijinindu-i în toate procedurile și demersurile necesare elaborării și implementării strategiilor de business, prin intermediul cărora să își poată desfășura activitatea comercială conform celor mai elevate standarde și la cel mai înalt nivel de siguranță posibil.
Fie că doresc să pună bazele unei noi afaceri (greenfield) fie doresc să își desfășoare activitatea într-un mediu legal preexistent (brownfield) sau nefamiliar, suntem în măsură să le punem la dispoziție competențele, suportul logistic și resursele de know-how necesare concurării într-un mediu de afaceri competitiv al unei economii în curs de dezvlotare cât și în cadrul celor deja dezvoltate. În acest sens efectuăm proceduri de tip Due Diligence și S.W.O.T., oferind inclusiv rapoarte cu privire la situația socio-economică și a potențialului de dezvoltare ale fiecărei regiuni din România pentru implementarea cu succes a strategiilor de business, chiar și a celor de tip outsourcing (I.T.O., B.P.O., H.R.O.) sau specifice comerțului internațional.
Biroul nostru vine în sprijinul clienților încă din faza incipientă a înființării unei societăți comerciale (indiferent de forma sa, chiar și a unei Societas Europaea) sau a unei persoane fizice autorizate, intreprinderi familiale sau individuale, persoanelor juridice fără scop lucrativ (asociaţii, fundaţii etc.) și O.N.G.-uri, asigurându-le îndeplinirea tuturor cerințelor legale necesare pe parcursul funcţionării acestora iar, dacă este cazul, până la dizolvarea ori divizarea acestora.
Management societar
Pe măsură ce legile proliferează și analizele meticuloase se înăspresc, nevoia de un management eficient și proactiv, nu a fost niciodată atât de esențială. Societatea noastră consiliază constant companiile atât din sectorul public cât și din sectorul privat, firme cu capital privat, organizații nonprofit, directori, consiliile de administrație, organele de conducere din managementul superior, asupra fiecărui aspect provitor la conducerea societară, de la chestiuni de zi cu zi până la cele mai sensibile și semnificative aspecte de management societar.
În acest sens, oferim clienților noștri sprijinul necesar asigurării unui management performant și eficient, prin asistarea și reprezentarea acestora în cadrul adunărilor generale ordinare și extraordinare, precum și prin elaborarea de acte constitutive, acte adiționale de modificare ale acestora, hotărâri ale organismelor de conducere, contracte de management, stabilirea politicilor interne guvernate prin regulamentele de organizare și funcționare ale societății necesare desfășurării activității persoanelor care conduc o societate în sensul Legii nr.31/1990, precum și contracte necesare unui profesionist în desfășurarea activității zilnice sau necesare în implementarea strategiilor de business.
Atunci când oportunităţile sau realitatea cotidiană impun modificarea actului constitutiv, excluderea sau retragerea asociaţilor, noi suntem alături de clienţii noştri, oferindu-le cele mai performante soluţii juridice pentru aceste aspecte.
De asemenea, punem un accent deosebit pe consilierea organelor de conducere în chestiunile succesorale, pe managementul situaților de criză, gestionarea conflictelor de muncă și a pretențiilor care derivă din răspunderea asigurărilor D&O, precum și pe efectuarea investigațiilor interne asupra chestiunilor companiei, conducerii sau ale comisiilor de audit.
Asociații în participațiune, fuziuni și achiziții
Au devenit din nou un subiect interesant atât pentru investitorii români, cât şi pentru cei străini. Biroul nostru sprijină clienţii atât în faza preliminară a verificărilor de tip Due Diligence și S.W.O.T., cât şi în etapele de negociere şi încheiere a contractelor care stau la baza fuziuziunii, precum şi la restructurarea companiilor care au făcut obiectul tranzacţiei. În ceea ce privește procedura de reorganizare, oferim servicii juridice prin care putem stabili și redacta R.O.I.-ul și R.O.F.-ul investițiilor.
Acordăm o deosebită atenție protejării clienților noștrii urmărind prevenirea practicilor de concurență neloială, protejarea drepturilor de proprietate intelectuală sau a know-how-ului, identificarea clauzelor și creanțelor ascunse pentru preîntâmpinarea riscului de a deveni victimele unor infracțiuni de fraudă, precum și abordarea tuturor neconcordanțelor și impedimentelor transfrontaliere care pot apărea atât pe durata desășurării procedurilor de fuziune, cât și ulterior în activitatea de zi cu zi, în vederea optimizării lor în mediul de afaceri din România.
Noi am oferit consultanță enitităților internaționale în structurarea și negocierea unor tranzacții securizate și nesecurizate cuprinzând toate formele de afaceri, de asemenea fiind implicați în tranzacții și chestiuni comerciale precum investiții, transfer de active și afaceri, contracte transfrontaliere (comerț internațional), outsourcing, proiecte greenfield/brownfield, contracte de agenție și de distribuție, obținerea de licențe și autorizații.
Operațiuni Registrul Comerțului
Fiind familiarizați cu toate operațiunile care se desfășoară în cadrul Oficiului Național al Registrului Comerțului suntem în măsură să acoperim și să îndeplinim toate nevoile clienților noștri care implică raporturi juridice cu această instituție. Toate acestea le soluționăm cu maxim profesionalism și în cel mai scurt termen legal cu putință.
Link-uri Utile
Domenii
Ultimele Noutăți
- Investitiile straine directe in Romania s-au dublataugust 26, 2021 - 1:13 pm
Noi informații au fost publicate de Institutul Național de Statistică, referitoare la investițiile străine directe în mediul de afaceri din România, comparate cu cele din anii precedenți.
- Autorizația de mediu trebuie vizată anualmartie 20, 2019 - 9:30 am
O noua modificare legislativă relevantă în privința funcționării activităților cu impact asupra mediului, o reprezintă Ordonanța de urgență nr.75/19.07.2018 pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul protecției mediului și al regimului cetățenilor străini.
- PFA sau SRLdecembrie 8, 2017 - 8:25 am
Nu de puține ori cei care vor să intre în zona de business, fie viitori antreprenori, fie viitori freelanceri, ajung în situația în care vor trebui să ia o decizie foarte importantă pentru viitorul noii afaceri, mai exact: Ce formă juridică va avea afacerea lor, PFA SAU SRL?
Contact
Piața Unirii nr. 9
330152 Deva, România
+40.729.966.454
+40.722.822.927
office@trinnovis.ro
www.trinnovis.ro