INSOLVENȚĂ
În aceast domeniu, cabinetul nostru oferă servicii de consultanță, asistență și reprezentare juridică atât debitorilor, cât și creditorilor, aflați într-o situație dificilă din punct de vedere financiar sau care sunt deja implicați în procedurile specifice insolvenței.
Ne bucurăm de o reputație excelentă, consolidată în timp, datorată efectuării cu celeritate și eficienţă la înalte standarde de etică profesională a tuturor acțiunilor specifice procedurilor de preinsolvență și a procedurilor de insolvență, punând la dispoziția clienților noștri vasta experiență, competențele și întregul suport tehnic ale unor evaluatori, economiști, analiști financiari, experți-contabili și avocați de înalt prestigiu, alături de care ne aflăm într-o strânsă și puternică colaborare în toate zonele în care ne desfășurăm activitatea profesională.
Prin serviciile noastre acoperim toate etapele procedurii insolvenței și oferim o sferă foarte largă de soluții implementate prin metodologii aflate într-o continuă actualizare față de evoluția legislativă și a realității economice. Punem un accent la fel de mare pe optimizarea business-ului și pe educația managerială.
Ne raportăm cu prioritate la legislația Uniunii Europene cu privire la acest domeniu, urmărind îndeaproape evoluția acesteia în scopul aplicării ei asupra procedurilor de insolvență pe care le administrăm.
De asemenea, suntem capabili să punem la dispoziție un sistem logistic modern și performant în vederea eficientizării desfășurării procedurii.
Sub aceste aspecte, garantăm că procedurile de insolvență ori cele de lichidare vor fi îndeplinite cu profesionalism și cu maximă promptitudine.
Printre serviciile noastre se regăsesc:
- analiza completă a situației financiare, manageriale și juridice a societății, anterioară declanșării procedurii;
- întocmirea unui raport de identificare a cauzelor care au dus la starea de impas financiar și evaluarea șanselor de reorganizare și optimizare financiară;
- stabilirea strategiei de reorganizare și optimizare financiară pentru adoptarea măsurilor necesare în vederea continuării activității și atingerii obiectivelor privind indicatorii de performanță;
- prezentarea și negocierea strategiei cu principalii creditori votanți ai planului;
- monitorizarea activității societății în vederea realizării bugetului și a implementării planului de reorganizare;
- consultanţă, asistență și reprezentare în demersurile necesare pentru implementarea planului de reorganizare;
- informarea permanentă a participanţilor la procedurile de preinsolvenţă sau insolvenţă privind stadiul și evoluția procedurii;
- redactarea si depunerea cererii de deschidere a procedurii insolvenței, atât în numele creditorilor, cât și în numele debitorilor;
- asistare și reprezentare pentru promovarea acțiunilor având ca obiect recursul împotriva sentințelor de deschidere a procedurii falimentului si/sau suspendarea executării sentințelor de deschidere ale acestei procedure;
- contestații la tabelul creanțelor;
- asistare și reprezentare în redactarea și promovarea acţiunilor în pretenţii pentru recuperarea creanţelor, a notificărilor, adreselor și cererilor, a somaţiilor și ordonanțelor de plată, acţiunilor în constatarea nulităţii, contestaţiilor la executare silită, opoziţiilor cambiale, și acțiunilor;
- asistare şi reprezentare în relaţia cu executorii judecătoreşti şi alte organe în vederea aducerii la îndeplinire a sentinţelor judecătoreşti.
Servicii de pre-insolvență sau de prevenire a stării de insolvență
Mandatul Ad-hoc și Concordatul preventiv
Accesate la timp, serviciile de preinsolvență cresc șansele de redresare ale companiilor aflate în dificultate financiară temporară și ale căror viabilitate managerială și economică este în dinamică descrescătoare. Acestea presupun o serie de măsuri specifice de optimizare a costurilor, investițiilor, personalului, vânzărilor etc. concretizate într-un plan de reorganizare raportat la realitatea pieței de capital și facilitează acoperirea în cea mai mare măsura a pasivului societății, reintroducând în piață un comerciant sănătos, viabil și competitiv.
Confidențialitatea acestor proceduri oferă un avantaj major debitorului prin faptul că îl protejează de reticența în abordare și negocieri manifestată de actualii și potențialii clienți sau colaboratori, fenomen adesea întâlnit pe parcursul unei proceduri de insolvență.
Servicii de insolvență
Reorganizare
Considerăm că reorganizarea judiciară este un proces de restructurare și optimizare care se bucură de avantajele oferite de legea insolvenței și are ca scop echilibrarea financiară a companiei prin reducerea pasivului până la nivelul activului sau a posibilităților de generare de excedent din activitatea curentă.
De-a lungul timpului, în proiectele în care am fost implicați, am reușit să inovăm și să dezvoltăm o serie de metode și procedee aplicabile în materie de insolvență, acestea fiind particularizate și implementate pe specificul fiecărei companii, contribuind la identificarea celei mai bune soluții pentru companie și îmbunătățirea relațiilor acesteia cu partenerii.
Urmărim cu maxim interes ca debitorul să mențină o atitudine transparentă și o comunicare activă și realistă în relația cu creditorii încă de la apariția stării de degradare și până la finalizarea procedurii, încrederea reciprocă dintre aceștia fiind unul dintre elementele cele mai importante pentru o reorganizare de succes.
Valorificări active
Gestiunea corespunzătoare a patrimoniului este cheia maximizării fondurilor obținute în urma valorificării acestuia. Drept urmare, o echipă de specialiști va asigura realizarea tuturor demersurilor de la inventarierea și evaluarea bunurilor conform prevederilor legale, elaborarea strategiilor de marketing și de expunere în piață în vederea valorificării acestora şi până la vânzarea-efectivă.
Link-uri Utile
Domenii
Ultimele Noutăți
- Investitiile straine directe in Romania s-au dublataugust 26, 2021 - 1:13 pm
Noi informații au fost publicate de Institutul Național de Statistică, referitoare la investițiile străine directe în mediul de afaceri din România, comparate cu cele din anii precedenți.
- Autorizația de mediu trebuie vizată anualmartie 20, 2019 - 9:30 am
O noua modificare legislativă relevantă în privința funcționării activităților cu impact asupra mediului, o reprezintă Ordonanța de urgență nr.75/19.07.2018 pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul protecției mediului și al regimului cetățenilor străini.
- PFA sau SRLdecembrie 8, 2017 - 8:25 am
Nu de puține ori cei care vor să intre în zona de business, fie viitori antreprenori, fie viitori freelanceri, ajung în situația în care vor trebui să ia o decizie foarte importantă pentru viitorul noii afaceri, mai exact: Ce formă juridică va avea afacerea lor, PFA SAU SRL?
Contact
Piața Unirii nr. 9
330152 Deva, România
+40.729.966.454
+40.722.822.927
office@trinnovis.ro
www.trinnovis.ro